Baza znanja

Google analitika; moćna, a besplatna

Google analytics je Google-ov online program koji se integriše u svaki web sajt ponaosob i tako izvlači podatke koji se na kraju prikazuju. Ovaj program prati način na koji posetilac koristi vaš sajt. Na osnovu tih informacija pravi obrazac korišćenja sajta koji je najčešće predstavljen u izračunatim procentima. Google analitika je toliko kompleksna da ukoliko se savlada postaje neizbežan deo same marketing strategije na internetu. Međutim, i najosnovnije znanje iz analitike može da napravi ogromnu razliku. Najbitnije je da znamo šta je to što je nama potrebno za naš sajt i to pratimo.

Saznaj više

Transformacija u digitalnom smislu

Veliki broj ljudi danas provodi vreme na internetu, a još veći broj vaših potencijalnih, postojećih kupaca. Nemati danas bilo kakav vid kvalitetnog digitalnog tj. internet nastupa je kao i da ne postojite. Nije nepoznato da su ljudi ubrzanim razvojem interneta izgubili strpljenje. Izgubili su strpljenje za tradicionalni marketing, izgubili su želju da šetaju tražeći šta im treba. Zašto bi to i radili kad danas sve informacije mogu naći na internetu u samo par minuta. Ovo znači, ukoliko želite da širite vaš posao i da budete konkurentni neophodno je imati prisustvo u digitalnom okruženju.

Saznaj više

Email marketing

E-mail marketing je marketinški alat koji se koristi od kada postoji email. Međutim, danas njegova forma je dosta drugačija nego što je bila ranije. Nekadašnji email marketing poznat je pod imenom ’’cold email’’ tj ’’hladan’’ email. Cilj hladnog mail-a je da obavesti, promoviše. U poslednje vreme, digitalni marketing se dosta okrenuo ka stvaranju veze sa kupcima, kao i održavanju te veze i u tome je glavna razlika između današnjeg i nekadašnjeg email marketinga.

Saznaj više

Facebook marketing

Facebook oglašavanje je jedan od najprimenjivijih vidova oglašavanja danas. Nevezano za obim poslovanja, bilo male ili velike firme, trebalo bi da se oglašavaju na FB. Zbog svoje pristupačnosti malim firmama i start up-ovima Facebook oglašavanje se preporučuje na samom početku, kao najsigurnija investicija. Pored ekonomičnosti, rezultati su odmah vidljivi. Facebook ima svoju analitiku koju možete iskoristiti u samoj strategiji poslovanja kao i pri oglašavanju na FB.

Saznaj više

Instagram oglašavanje

Instagram oglašavanje spada u istu grupu oglašavanja kao i oglašavanje na Facebook-u. Međutim Instagram kao mreža dosta se razlikuje od Facebook-a. Pretežno vizuelni sadržaji i mlađa populacija korisnika trebalo bi da bude prva stvar o kojoj razmišljate ukoliko planirate da se oglašavate na Instagramu.

Saznaj više

Pratite kupce

Da li vam se čini da vas nekad neke reklame uhode? Odete na neki sajt da pogledate određeni proizvod, i na svakom sledećem sajtu u poljima gde su reklame, samo se pojavljuje taj proizvod. Ukoliko jeste, to je primer retargetiranja.

Saznaj više

Explainer video - Video objašnjenja

Explainer video nije nov model prikaza video sadržaja. Praktično, od kad postoji video kao način prenošenja informacija, postoji i nešto što nazivamo „Razumevanje kroz video sadržaj“. Šta više, dokumentarni filmovi su oblik videa koji nešto objašnjava, zar ne?

Saznaj više

Šta su stranice za sletanje?

Ukoliko nikad niste čuli termin "stranica za sletanje" ovaj post upoznaće vas sa posebnom vrstom stranice koja može biti od velike koristi za proširenje vašeg poslovanja. Sigurni smo da ste bar jednom "sleteli na stranicu". Kliknuli ste na neki link ili reklamu i tako ste "odleteli" do drugog veb sajta.

Saznaj više

Šta je SEO optimizacija?

SEO optimizacija (Search Engine Optimisation) je tehnika koja se koristi kako bi se neki sajt bolje pozicionirao u pretrazi. Ukoliko imate sajt ili planirate da ga napravite bitno je na kom mestu će se naći u Google pretrazi. Ukoliko je vaš sajt pozicioniran na drugoj ili nekoj udaljenijoj strani većina ljudi neće ni videti vaš proizvod tj. veb prezentaciju. Ovo znači da ne samo da ste izgubili kupce nego i da ste izgubili potencijalne kupce.

Saznaj više

Prirodno oglašavanje - Native advertising

Svi smo upoznati sa napadnim reklamama na internet stranicama i socijalnim (društvenim/poslovnim) mrežama godinama unazad. Razvoj sadržaja interneta kao i pristupačnost istog doveo je do upotrebe interneta kao jednog od glavnih kanala oglašavanja. Međutim, prirodno je došlo do zasićenosti kod ljudi. Sigurno vam se desilo da napustite neku internet stranicu, jer je sadržaj jednostavno bio nepregladan zbog broja reklama. U silicijumskoj dolini već 12 godina vlada izraz „Banner blindness“ koji doslovno označava baner-slepilo.

Saznaj više