Facebook marketing

some image

Facebook oglašavanje je jedan od najprimenjivijih vidova oglašavanja danas. Nevezano za obim poslovanja, bilo male ili velike firme, trebalo bi da se oglašavaju na FB. Zbog svoje pristupačnosti malim firmama i start up-ovima Facebook oglašavanje se preporučuje na samom početku, kao najsigurnija investicija. Pored ekonomičnosti, rezultati su odmah vidljivi. Facebook ima svoju analitiku koju možete iskoristiti u samoj strategiji poslovanja kao i pri oglašavanju na FB.

Jedna od najvećih prednosti pored ekonomičnosti jeste sam doseg. Facebook je mreža u koju je upleteno oko 1.5 milijarda ljudi koji aktivno tj. svakodnevno koriste Facebook. Ovo je pogotovo korisno firmama koje nastupaju na novo tržište i FB oglašavanjem mogu da naprave uvertiru i tako ispitaju reakcije. Pore toga, od svih kanala oglašavanja, na FB vaša ciljna grupa provodi više vremena i to često. Šanse da vaša reklama bude viđena na FB pre nego na TV je velika. Korisnici FB češće proveravaju FB što znači da u svakom trenutku u danu postoji šansa da dođete do njega. On može biti i na poslu gde nema TV, a može videti vašu reklamu.

Za razliku od TV reklama, reklame na FB nisu napadne, čak su i neprimetne. Facebook, kao i druge društvene mreže, u poslednje vreme koriste metodu prirodnog advertajzinga, koja vaš sadržaj neprimetno plasira do željene ciljne grupe. Ovo je veliki plus, jer svi znamo koliko nam oglasi mogu biti dosadni i tako stvoriti averziju prema brendu ili proizvodu. Šta je to prirodni advertajzing pročitajte OVDE

Facebook-ova analitika vam pomaže da pri targetiranju oglasa izaberete dobru ciljnu grupu. Prednost ovoga je što znate da vaš uložen novac ide tamo gde mu je mesto.

Oglašavanje na Facebook-u je samo jedan deo kompleksnog Facebook marketinga. Ono treba da upotpunjuje celokupnu marketing strategiju na Facebook-u. Facebook je dobar način da stvorite vezu sa kupcem. Obzirom da je Facbook na neki način digitalni identitet brenda, ali i osobe, ona ima osećaj kao da se lično upoznaje s brendom. Ovo treba iskoristiti na što bolji način, jer veza tj. poverenje koja se stvara kod kupca je neprocenjivo.

Pročitajte više o DIGITALNOJ TRANSFORMACIJI