Instagram oglašavanje

some image

Instagram oglašavanje spada u istu grupu oglašavanja kao i oglašavanje na Facebook-u. Međutim Instagram kao mreža dosta se razlikuje od Facebook-a. Pretežno vizuelni sadržaji i mlađa populacija korisnika trebalo bi da bude prva stvar o kojoj razmišljate ukoliko planirate da se oglašavate na Instagramu.

Na Facebooku možete odlučiti kakav će to pretežno biti sadržaj koji ćete plasirati, dok na Instagramu on se zasniva na vizualu i kreativnosti. Ukoliko želite da vaš proizvod bude primećen morate biti veoma kreativni kako biste privukli pažnju. Zbog toga, Instagram nudi mnogo opcija i nastavlja da radi na njima, koje povećavaju opseg mogućnosti. Na vama je da te mogućnosti iskoristite što kreativnije.

Druga bitna stvar su i sami korisnici. Najveći broj korisnika IG čine osobe između 18 i 35 godina. Ukoliko vašu ciljnu grupu čine osobe u ovom rasponu, onda bi vaše internet glašavanje trebalo što više da usmerite na Instagram, jer korisnici Instagrama češće koriste Instagram nego Facebook ili neke druge socijalne mreže.

Ukoliko se vaša ciljna grupa ne podudara sa godinama IG korisnika, dobro razmislite da li treba da ulažete energiju u IG. Uvek ima izuzetaka, pa npr. ukoliko imate kafić ili restoran, ciljna grupa na Instagramu ne bi vam predstavljala bitan faktor, jer generalno svi ih posećuju.

Dobra stvar kod reklama na IG je to što su postavljne ’’prirodno’’. Više o tome šta znači ’’prirodno’’ i koje su prednosti možete pročitati OVDE. Ovo doprinosi personifikaciji vašeg brenda, što utiče na poverenje kod vaših pratioca.

Kada govorimo o marketingu na socijalnim mrežama možemo govoriti u datom trenutku. U narednom periodu Instagram će sigurno uvoditi nove funkcije, pa će se samim tim menjati korisnička baza. Sledeći korak koji će Instagram sprovesti u skorije vreme biće video poziv. Ovo će uticati na to da se korsinici socijalnih mreža još više približe Instagramu što će samim tim i uticati na digitalni marketing, pa je zato veoma važno pratiti trendove.

Saznajte više o FACEBOOK MARKETINGU