some image

Vinarija Čoka - firma od poverenja

Koncept Vinarija Čoke je jednostavan: kvalitetno vino, dobra atmosfera, dostupnost potrošačima, brend sa tradicijom dugom preko 120 godina i razumne cene. Ždrepčeva Krv drugi put za redom dobija priznanje „Moj izbor“ od strane potrošača a za svoj digitalni nastup Vinarija je nagrađena je sertifikatom „Firma od poverenja“.

Uspostavljanje visoke korporativne kulture na internetu polazi od primarnih kanala komunikacija, poput korporativnog bloga, vesti, najave događaja, zanimljivog sadržaja i objava na društvenim i poslovnim mrežama do kojih informacije potrošačima/eksternim stejkholderima najbrže dopiru.

Dve godine rada na digitalnoj mapi Vinarije doprinelo je učvršćivanju lojalnosti kupaca svih proizvoda kao i promocijama koje su u bliskoj sprezi sa digitalnim nastupom.

Realizovali

  • Veb dizajn
  • FB: Di Luna Sangria
  • FB: Ždrepčeva Krv
  • FB: Vinarija Čoka
  • Koncept
  • Online PR
URLhttp://bit.ly/2Gd1GzC
Podeli