Naš pristup

Proces rada

  • Razvoj koncepata

    Razvoj koncepata je jedan od prvih koraka u razvoju novog proizvoda ili usluge. Nakon generisanja i skeniranja ideje, razvoj koncepata je detaljna verzija ideje, objašnjenja imajući u vidu potrebe potrošača. Koji deo kupaca može biti targetiran, ko će kupiti, i td. To je proces koji osigurava kako želite da konzumenti vide vaš proizvod ili uslugu na tržištu.

  • Izrada veb sajta

    Kvaliteno predstavljanje aktivnosti kompanije kao i njeno pozicioniranje na inernet tržištu danas su od vitalnog značaja u kreiranju korporativne kulture. Dobro projektovan veb sajt unaprediće poslovanje, predstaviti vas na globalnoj mreži, povećati kvalitet informisanja, podići kvalitet komunikacije saposetiocima i materijalizovati ideje kroz porast profita i popularnosti.

  • Promocija na društvenim mrežama

    Upravljanje korporativnim nalozima na društvenim mrežama je važan i odgovoran posao. Bilo da je u pitanju "in-house" pristup ili agencijska usluga, neophodno je da poznavati najnovije trendove i ostati u korak sa njima. Društvenih mreža na internetu ima veoma mnogo, ali mi najveću pažnju obraćamo na sledeće: Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube I Instagram.

  • Google oglašavanje

    Google oglasi su jedna od najčešće primenjenih platformi za oglašavanje na internetu. Uz pomoć Google oglasa za kratko vreme možete pozicionirati vaš biznis na prvom mestu pretrage i brzo doći do potencijalnih klijenata. Oglasi se prikazuju ciljanom auditorijumu koji je relevantan i tiče se vašeg poslovanja. Prednost koja izdvaja ovaj vid oglašavanja je sistem Pay Per Click – sistem naplate samo kada korisnik klikne na link.

  • Digital PR

    Digital PR je deo taktike koju koriste brendovi kako bi povećali svoje prisustvo na internetu kroz izgradnju odnosa sa ključnim kreatorima sadržaja poput novinara ili blogera. Digital PR kada se pravilno uradi, povećava doseg oglasne poruke i vidljivost brenda i zauzvrat ima pozitivan efekat na vidljivost pretraživača putem efikasnog SEO-a što dovodi do povećanog prometa.

  • Evaluacija nastupa

    Svaka marketinška aktivacija treba da ima određeni cilj tako da možemo razlikovati uspeh od neuspeha. Takođe, nemoguće je postići značajnu meru povraćaja investiranog ne oslanjajući se na konkretna očekivanja. Ciljevi moraju biti precizno definisani jer svaka digitalna aktivacija je merljiva.

Sviđa vam se naš pristup?

Smatrate ga temeljnim i odgovara vašim biznis zahtevima? Onda ne časite ni časa. Budite slobodni da nas kontaktirate čim pre a mi ćemo vam odgovoriti u kratkom roku. .