Razlike između B2B i B2C veb sajtova

some image

Iako B2B I B2C imaju različitu ciljnu publiku, oni imaju isti primarni cilj – ostvariti prodaju. U B2B– u je većina prodaje deo postojećih odnosa ili odnosa sa kupcima. Stvorene su kroz poverenje I odgovornost – kroz spoljni izgled firme. U B2B- u postoji više ljudi tokom procesa kupovine, što znači da je postupak donošenja odluka sasvim drugačiji.

U B2C- u odnos možda ne postoji, potrošač može kupiti sa web stranice, I više nikada ne kupiti od te firme. B2C početne stranice vas iskušavaju sa svim što mogu kako bi bili sigurni da nećete napustiti njihovu stranicu bez da ste nešto kupili. B2B poslovanje nudi manje proizvoda I usluga po samoj prirodi takve vrste poslovanja. Ove ponude su obično na samom vrhu veb stranice. B2B firme trebale bi to činiti jednostavnim, sa previše ponuda rizikuje zamutiti svoju reputaciju. Previše ponuda takođe znači da bi se potencijalni ljudi mogli zbuniti I to bi stvorilo trenje prema prodaji. Ako ne mogu pronaći ono što traže, verovatno će potražiti negde drugde.

PERSONALIZACIJA

Jasno je različit nivo personalizacije potreban na B2B veb mestu u odnosu na B2C veb stranicu. Očito je da B2C ima više mogućnosti za personalizaciju na početnoj stranici, jer kao što je već spomenuto, postoji više ponuda. Veb stranica je često jedina tačka kontakta u B2C- u. U B2B- u je stil personalizacije više osobni. Umesto da jednostavno odaberete proizvod I proverite, uključeno je bezbroj koraka, uključujući: * Ispunjavanje obrasca * Idete na više razgovora sa prodajnim predstavnikom * Potpisivanje ugovora A to je previše pojednostavljena verzija postupka kupnje.

BLOG

Ukoliko posetite B2C stranicu Amazon teško ćete naći blog. Imaju blogove , ali su oni potpuno odvojeni od potrošačke strane. Amazon ima blog za svoje veb usluge, koji takođe postaju usresređeni na B2B. To je dobar primer razlike između B2B I B2C veb stranice. Na početnoj stranici B2B veb stranice, marketing znanja je ključan, jer je osnova B2B odnosa poverenje. To je izgrađeno kroz solidne sadržaje iz kojih se jasno vidi je li firma zna šta radi. Dok u B2C- u ne treba takav postupak verovanja ili odobravanja. Sve što vam treba je privlačan proizvod I možda neke dobre ocene kupaca I verovatno ćete dobiti narudžbine.

POLOŽAJ OPCIJE ZA PRETRAŽIVANJE

Na veb stranicama B2C opcija za pretraživanje je najverovatnije na vrhu. Ovo je ključno za dovođenje potrošača do proizvoda koje žele. Opcija za pretraživanje na B2B veb stranicama nalazi se sa daleko manjim prioritetom. Budući da su proizvodi već prikazani na vrhu većine ovih veb lokacija, ako neko želi kupiti B2B stranice to žele olakšati.

DIZAJN / SLIKE

Budući da B2C firme prodaju jednom potrošaču, oni se često oslanjaju na mnoštvo slika proizvoda I odvažniji dizajn. Oni služe da zavedu posetioca da nešto kupi tako što veb stranicu učine privlačnom. Česta zabluda o B2B dizajnu je da on ne može biti toliko odvažan kao B2C veb stranice. No pored zanimljivog I odvažnog dizajna oni moraju stvoriti veliko korisničko iskustvo.

Saznajte šta je INBOUND MARKETING